Elfidanur evet ben iştahsız bir insandım 2 öğün yerdim ama gebelikte 4 e çıkardım çiiünkü bebekte senden besleniyor 😇 az yemek zorunda değilsin şeker tuz ve ekmek olacağanca az tüket diğer yemeklerden bolca ye özellikle haşlama yumurta ve kefir ceviz tok tutar Sebze et tabaklarından 2 şer tabak ye ama ekmek az ye