Kifayet-12 minyon bir bebiş olabilir canım plesentada kan akışında bir sıkıntı görmediyse doktorunuz suyu da iyiyse kilosuna takılma bence benimde dün 36+3 tü 3500 kilo omuz ve gövde 39. Hafta uyumlu gebelik şekeri olduğu için hem erken almak zorunda kalacaklar hem sezeryane dönecek büyük ihtimalle hemde ciğer gelişimi daha geç olduğu için küvöz süreci olabilir 🥺 sağlıklı olsunlar gerisi teferruat 🙏