senabsr 6+1 den selam kızlaaarr, cumartesi gününe randevumuz alındı Avrasya hastanesi Gaziosmanpaşa da . 6+4 te randevuya gitmiş olacağız yani beni neler bekliyor veya siz gittiğiniz de nasıldı durumlar aydınlatır mısınız beniiiiiii❤️
cglctl senabsr ben şuan 6+4 deyim bugün sabah gittik doktora çok şükğr miniğimizin kalp atışını duyduk 🥰
QueenBahar_ Zamian daha erken mide bulantısı için maşallah nazar değmesin ama bazılarında bu hafta başlıyor