
Kızlar bebeğim 46 günlük dudağında hemanjiomu var sabit duruyo ama gözünün içinde böyle leke gibi çıktı hemanjiom gözde olmaz diye içim rahat doktorada gidemedim dünden beri sizce bu neden olur bebeğimin tırnaklarını kestim yani uzunda değil öyle şiddetli ağlamıyorda başına gelen var mı