lidya_2 2cocuk2kopek Az kalmış size sağlıcakla gelsin 😍 Kız bebekler erken gelir Erkek bebekler ise geç gelirmişş diyolar😊
2cocuk2kopek lidya_2 yalan yalan 🙈 ilk oğlum 27 de doğuyordu az kaldı zor durdurdular Buda 31 de denedi . Bekliyoruz bakalım inşallah 38 i tamamlar 😂