oznursrm Elifaaksoyy 5 martta annem gelıcek canım o zamana dek dursun melegım.Zaten tahmınımce 39da gelır gıbı benım tahmıno dogum 14 martta ben 6,7,89mart bu sıralar kızım gelcek gibi öyle hissediyorum.🥰
Irmyldm9 edashh. Yorulunca çok ağrım kasılmam oluyor ama erken doğum riskim var zaten benim canım progestan kullanıyorum
yaseminan Elifaaksoyy herkes bişey bekliyor bende bebeğim bi hareket etsede hissetsem diyorum 19+5 olduk çok mu uslu oğluşum bilemedim 🤷♀️