Elifaaksoyy ben artık bu tip söylemlere inanmıyorum kızlar ya. Göbeği sivri olanın bebeği erkek olur derlerdi ama benimkisi kiz ve sipsivri göbek. Kiz bebek erken gelir derler ama bizde tık yok ağrı sanci açılma nisan gelme hiçbirşey yok sabah dr gidicez bakalım ne diyecek doktorumuz😁 hayırlısıyla sağlıkla gelir inşallah bebeklerimiz tek duam o herkes icin🤗