Kızlaar 13 ve 14. Haftada gittiğim doktorum bebeğime kesin erkek demişti,yola çıkacağım için başka bir doktora da muayene sırasında o da erkek olduğunu söyledi.Şimdi 17. Haftada bir doktora geldim ve cinsiyetine kız dedi 🙈 Şok oldum neye inanacağımı şaşırdım kendi doktorum da profesör çünkü ve çok emindi.İki ayrı erkek denilen görüntüyü de ekledim kız diyen doktorum bir görüntü vermedi.Sizce bu kordon muydu 😂

