Hizliveofkeli Kızlar 21+6 dayım. İki gündür inanılmaz bir gaz sancım var çok kötüyüm. İshal ağrısı gibi mafediyor. Hem bağırsaklarımda hem midemde. Ne yapabilirim var mıdır öneriniz?
Zge12 Hizliveofkeli canım doktorum bana ılık su iç dedi parmaklarınla masaj yap dedi yıkarsan aşağıya doğru bide buscopan içebilirsin dedi buscopan iyi geldi bana
Nioli Hizliveofkeli ben azerbaycandayım. Burda doktorlar hamilelikte makattan koyulan papverin fitili veriyorlar hamile herkese. Qaz sancısına cok iyi geliyor. Bi kullanıyosun, devamı ses🙂
kedili1anne Gebelik şekerin yoksa şekerli sıcak bir şerbet iç üstüne karnını mideni ov soluna yatıp çıkarmaya çalış canım
HumaBetul342 Hizliveofkeli o zaman bı doktora görünün ve soda’da aşırıya kaçmayın fazlası zarar verebilir midenize
Hizliveofkeli HumaBetul342 çok teşekkür ediyorum şimdi doktorumla görüştüm iki ilaç verdi ama alma şansım yok yarına da geçmezse alacağım
Muallim3 Hizliveofkeli sıcak havlu koyun karnınıza. Ayaklarınıza da sıcak su torbası. Bu sıcakta zor biliyorum ama sıcak gazı alan en iyi şey. Ben de bu sıcakta gaz yüzünden tayt ve çorapla geziyorum evde.
Hizliveofkeli Muallim3 ya zaten o sıcaklar kaderi. Yandım heryeri açtım nasıl bi gaz yaptıysa geçmek bilmiyor 😞 çok teşekkürler 🙏
Hizliveofkeli minismom yemeklere bol bol atıyorum gaza iyi geliyor diye ama böyle hiç duymamıştım deneyeceğim. Çok teşekkürler 🙏
Ssozdmr Hizliveofkeli canım postu şimdi gördüm o sebepten hastaneye gittim resmen 2tane surup verdi gaviscon - duphalac 2sini içtim ertesi gün normal oldum öyle isal gibi agrım olursa azıcık duphalac içiyorum hemen hallediyo bi kaç saatte tuvalete de çıkarıyor