Rbiabs Bebissever ben doğumumu onda yaptım. Hastane cokkk iyiydi diyemesem de doktorumdan Allah razı olsun çok ilgiliydi
Rbiabs Bebissever benim plasenta previam vardı mecburen sezaryen oldum. Her doktor da yapmıyor ama emre hoca yapti ameliyatımı. Çok şükür sağ salim de çıktım