Annem bugün alt karın ağrısı şikayeti için kadın doğuma gitti muayene de vajinal ultrasonda sıvı olduğunu söylemiş doktor test almış gebelik testi o negatif olunca buscopan verip kendiliğinden geçecek demiş israr yaparken tam boşaltamıyorum sanki diyor sadece bi ağrı kesici ne bileyim bir şey yok kötü düşünme demiş bu sorunu yaşayan var mı yardımcı olur musunuz