mavi123_ Kızlar bir arkadaşım 4 haftalık gebe ve ultrasona gitmiş kese var ama bebeği göremedik demiş. Kaçıncı haftada gözükür ve Aynı durumu yaşayan varmı?
Leontiine mavi123_ 4. Haftada zaten görünmez kese yeni oluşuyor 5. Haftada oluşmaya başlar geç döllenmeyse 6. Haftayı da bulabilir
mavi123_ Yenibirannee evet bende 2sindede 7. Haftada gittim ama erken gidenleri bilmediğim için soruyorum. Acaba 4 de gözükürmü yoksa gözükmemesi normalmı?
Bebegimgeliyor10 mavi123_ gozukmemesi cooook normal ben 6+4 de görmüştüm ilk çocuğumda oda minnacikti 💕