Kev Kizlar doğum yapalı 15 ay oldu 2.ye hamileyim çocuk 22 23 aylık olcak doğuma girince sezeryan diye doktor iç kanama olabilir dedi var mı arası az olup sezeryn doğum yapan
adanali01_ Kev ben kızım kucağımda 4 aylık ti hamile kalmıştım ve kızım 1 yaşına girdi 15 gün sonra doğum yaptım hiç bir skıntı yaşamadım ama tabi bu kişiden kişiye değişebilir
Guzelanne56 Kev arkadaşım 2. Bebegıni 23 ay sonra doğurdu ben 24 ay sonra dogurdum 2. Doğumum daha guzel gectı
5bmerve Kev 2018 kasım 10 2020 nisan 12 2021 kasım 3 2024 mart 26 Şuan yine gebeyim buda 2025 aralık 22 olacak 🤣
adanali01_ Kev evet ikisi de sezeryanla doğum yaptım ve inanki ikinci doğumum daha kolay oldu korkma kendine güven daha çabuk toparlaniyorsun
hulya4627 2020 Temmuz 17 sezeryan oldum 2021 Temmuz 1 de 2 sezeryanı oldum hiçbir sıkıntı yaşamadan 9 ayı da doğum sürecinide atlattık çok şükür tabi herkesin vücüdu bünyesi farklı
hulya4627 Kev evet dedi hatta nie acele ettin daha toparlanmadan diye kızdı doktor dahil herkes çok korkuttu ama çok şükür geçti gitti
5bmerve Kev hepside sezeryan canım doktorum hiç bişey söylemedi sadece 2 haftada bir görücem seni dedi başka bi sıkıntı yok dedi ayrıca bu doğumda tüplerimde bağlanacak
elifavci Kızım 6 aylıkken hamile kaldım doğuma 4.5 ay kaldı korkmuyor değilim açıkçası arada 16 ay olucak ama şimdiden dikişlerşm beni mahvediyor yürüdükçe batıyor 🥲