Busraakay_26 Damla2024_ depend hem pahalı hem de kendi bedenimi bulamamıştım bende canped kilot bez almıştım zaten çok az kullandım taburcu olduğum da ebe ped takmamı istedi dikişlerim terlemesin diye
Altin23 Damla2024_ ben ebebekteki markayı aldım dışı böyle mor kırmızı tarzında olan şimdi adını hatırlamıyorum ama güzel görünüyor ya kullanmadım henüz içini açıp baktım rahat görünüyor
Deleted33000 Damla2024_ doğum yapalı 6gun oldu normal hasta bezi aldım evde bikac tane de külotlu bez vardı eve geldikten sonra kanamam azaldığı için normal Orkid uzun olanlardan devam ediyorum
Meri3535 Busraakay_26 bende canped aldım. Normal hasta külot bez alacaktım ama baktım lohusa pedi de var ondan aldım. Dependi seven var sevmeyen var bilemedim. Umarım sıkıntı yaşamam.
Busraakay_26 Meri3535 dediğim gibi uzun süre kullanılması önermiyor dikişler terlemesin diye seni 2 gün idare eder