Secii-34 Kızlar sezaryen sonrası ne zaman korse kullanmaya başladınız veya ilk günlerde karnınıza bi şey sardınız mı
mucizebebegimmm Secii-34 bende bi bekleyeyim, hatta nereden aldınız sayfaları da yazın kızlar aldıysanız.
GulnazYuldasova Benim doğumdan 13gun sonra dikişlerim patlamıştı devlette oldum 2 ncı ameliyatımı oradaki doktor hemen takmam gerektiğini söylemişti 2 3 ay takmıştım bu sefer ilk günü takmayı düşünüyorum
Sedanyn Benim doktorum çok hafif penye gibi bir şey sarabilirsin ama korse 40 ından sonra kullanabilirsin rahim sarkması oluyor sonra dedi
Merve6521 Ya aslında alıp memnun kalan arkadaşlar varsa paylaşırsa süper olur bende araştırıyorum ama yorumlara baktıkça tereddüt ediyorum