NazlErdoan Merhaba 10+2 günlük hamileyim geçen haftalarda kanamam olmustu. Şuan kahverengi akıntım geliyo hergün. Normal midir ? Bunu yaşayan var mı aranızda?
Gzmktkl NazlErdoan Geçmiş olsun kanama sorununu bende yaşamıştım. Kahverengi olana doktorum eski kan akıntı şeklinde gelir korkulacak birşey yok demişti bana. Ama yine de doktoruna danış istersen..
NaimeYilmaz NazlErdoan bilinmez.. belki basit birşeydır belkide düşük başlangıcıdr doktor bile ultrasnla bakmadan yorumlayamaz 🙏