Busra6694 Kızlar 32.hafta raporu mebbise işlenecek mi islenmeyecek mi çalışamaz değil çalışır raporu işlenecek diyende var islenmeyecek diyende islenince izinli gibi görünüyorum islenmezse nasıl olacak tam bilen biri var mı
denizZ00 Busra6694 ben sadece doktorun verdiği çalışamaz raporunu teslim ettim böyle bir şey mi varmış
ErsBegAs Busra6694 32. Hafta 19 haziranda ben çalışır aldım özeldeyim. Çalışıyor gözüküyorum 37ye kadar en azından iznim yanmadı bu şekilde
Busra6694 denizZ00 sizinkini mebbise işlediler mi peki birine sorduk o islenmeyecek sadece özlük dosyasında duracak izne ayrılınca işleyecek dediler birine sorduk o şimdide işlenecek dedi kafam karıştı
Busra6694 denizZ00 mebbisinizde izinler kısmına bakar mısınız islediyse orada görünür mazeret izinleri kısmında veya sağlık izinleri
Busra6694 denizZ00 açıklama kısmında ne yazıyor acaba o kısmı çekip atar mısınız size zahmet izin başlangıç bitiş tarihi nasıl yazıyor acaba bizi şüpheye düşüren başlangıç bitiş tarihi yazidgi için izinli gibi gozuktugumiz
goktug12_ Busra6694 hocam sizin nasil olmustu, 32 de calisir aldim ama biyere islenmedi 37 de rapor almadim gerek yok dediler, izne ayrildim ama yine bisey islenmemis