tkrk ne demek. Ben ilk öğrendiğimde ne yapacağımı bilemedim. Çok ağladım. O gece ve ertesi gün hep kasıklarım ağrıdı üzüntüden. Ama doktor çok önemli gerçekten. Onun kendinden emin olması sizi de çok rahatlatıyor. Polibi öğrendiğimde 12+2 imiş. 12. Haftayı bekleyelim diyen olmadı. Ama ben kendim hem beklemek istedim hem de içime sinen doktoru ancak bulabildim. 13+1 de aldırmışım şimdiki hafta bilgisine göre. Çünkü haftası biraz geri gitti. Yeni oturdu. Hem geç döllenme vardı hem son adet tarihim biraz belirsizdi. Bir de benim lekelenmem vardı en başından beri. O yüzden polip harici bi lekelenme diye düşündü doktor. Vajinal yolla da 1 ay arayla bakmıştı o dönem. 1 ay önce olmayan polip 1 ayda ceviz büyüklüğüne ulaşmıştı. Ama sonraki doktorlar o eski lekelenmelerin de polip kaynaklı olduğunu düşündüler. Belki ilk doktorum göremedi en başından beri. O yüzden ne zamandan beri var bilemiyorum hiç. Benim polip aldırmak için seçtiğim 2 doktor vardı. İkisi de polip ve diğer rahim ameliyatlarında da tecrübeli doktorlardı. O yüzden çok rahatlardı. Bekleyelim demediler hiç. Sadece coraspin kullandığım için 4 gün ara verdim. Ondan sonra aldırdım. Bir de hamilelikte sapını alamadıkları için rahim ağzı uyarılmasın diye, tekrarlama ihtimali var. Hatta burada konuştuğum birinin 15 gün arayla tekrarlamıştı ve yine aldırmıştı ve her şey yolundaydı. Siz de belki bir doktor görüşü daha alabilirsiniz. Çok çok kanamıyorsa 12. haftayı bekleyebilirsiniz.