hamilesavis19 Merhaba hanımlar, bizim tayinimiz Çorum’a çıktı. Özgür Koçak önerdiler, giden oldu mu memnun musunuz? Ben ilgili mesajlara cevap veren doktor istiyorum biraz da. Tecrübelerinizi aktarır mısınız 🌸
Kedi07 hamilesavis19 26 haftalık gebeyim. Takibimi kendisi yapıyor. Çok memnunum. İnsanı hiçbir zaman gereksiz strese sokmuyor. Kendi de rahat biri. Her gittiğimde bebeğin her şeyini dikkatle inceliyor. Üslubu da insanı yormuyor. Başka doktora da gitmiştim. İkinci gebeliğim haberim olmadan röntgen çektirmişim diğer doktor direkt alalım demişti. Özgür hocam tane tane anlattı ve rahat olmam gerektiğini söyledi. Her seferinde de içimi rahatlatır 😊
mutlusonsuz hamilesavis19 Ben de 34 haftalık hamileyim benim de doktorum Özgür Koçak gerek üslubu olsun gerek hastalarına yaklaşımı ve bilgi birikimi olsun şuana kadar hiç bir sorunla karşılaşmadık çok ilgili bir doktor burda yazılan tüm olumlu yorumlara katılıyorum. Eğer doktor arayışındaysanız öneririm en azından bir muayene olup kararınızı daha net verebilirsiniz 😌
Boncuk19 hamilesavis19 23 haftalık hamileyim Özgür hocaya gidiyorum gerçekten işinin ehli öyle söyleyebilirim çok ilgili yumuşak yüzlü her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatıyor
Merve_sen19 hamilesavis19 Özgür beye bikere muayeneye gitmiştim çok ilgili işinde de iyi doktor doçent zaten
hamilesavis19 Kedi07 yaa peki detaylı ultrasonda yapıyor mu kendisi? Bir de mesajlaşma ihtiyacı duydunuz mu hiç bilmiyorum, acaba öyle konularda da ilgili mi?
Kedi07 hamilesavis19 kendisi detaylı ultrason için yönlendirme yapıyor. Ya hastanedeki radyoloji uzmanına ya da dışarı perinatoloji doktoru var onu öneriyor. Ben dışarıdaki doktora gitmeyi tercih ettim. Mehmet Seçkin Özışık biraz randevu bulmak zor oluyor önceden ayarlamak gerekiyor. Kendisi çok tatlı bilgili her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatan bir doktor. Mesajlaşma konusu biraz sıkıntılı. Benim gebeliğimi ayrıca ilk doğumumu antalyada yaptım oradaki doktorum da takip ediyor ona ulaşmam daha kolay o yüzden illa özgür hoca ulaşmam lazımsa mesai saatlerinde hastaneden ulaşıyorum. Yoksa hastaneye ait bir cep no veriyorlar özgür hocanın diye ama aradığımda da ulaşamadığım oldu o numaradan
hamilesavis19 Kedi07 o kadar yardımcı oldu ki bu söyledikleriniz gerçekten çok teşekkür ederim. Perinatoloji için önerdiğinize de ayrıca bakacağım, çok sağ olun 💞
hamilesavis19 mutlusonsuz yorumunuz için çook teşekkür ederim. Peki telefon/mesaj yoluyla hiç soru soruyor muydunuz, iletişim kurdunuz mu? Benim önceki doktorum klinikteydi bu anlamda çok rahattı o yüzden bu soruyu da soruyorum ☺️hastane doktorları sanırım klinikteki gibi olmuyor o anlamda
mutlusonsuz hamilesavis19 hastanede verilen tahliller için kendi bizzat arayıp telefonda sonuçlar hakkında bilgi veriyor ya da ses kaydı şeklinde yolluyor ama mesai saatleri dışında hiç sorum olmamıştı o konuda bir şey diyemeyeceğim ilk randevuda bir sorun olduğunda ulaşmak için numara vermişti mesai saatlerinde mutlaka yazarsan dönüş olur demişti ama dışı bilmiyorum dediğim gibi
Boncuk19 hamilesavis19 geçen hafta 22.haftamda hastanedeki radyoloji uzmanına gittim dışarı perinatolojiye gitmedim ben hastanede yaptıracaksanız 23+0 bile olsa olmuyor dendi
hamilesavis19 Boncuk19 yaaa bunu bilmiyordum. Ben de 19dan sonra gideyim diyordum tamamdır o halde teşekkür ederim ❤️
Boncuk19 hamilesavis19 rica ederim bana hastanenin dediği oydu 23+0 bile olsa olmaz diye randevu ayarlayacak iseniz ona göre ayarlayın Özgür hoca sizi en doğru şekilde yönlendirir