iremzcn kuzum ben bir çay kaşığı çörekotunu az bir suyla bir taşım kaynatıyodum bir iki çay kaşığı kadar veriyordum iyi geliyordu kolikti bebeğim, zaten çörekotunun çok şifalı bir şey kimseye yap yada yapma diyemem ama bize iyi gelmişti birde kimyonu aynı şekilde yapıyordum o da iyi geliyordu 🤍