Mucizem_63 sende benim gibi olmuşsun benimde günde 1’e düştü bazende hiç olmuyor bu ara inşallah tamamen biter kusmalarımız. Diyetisyene de danıştım ben kendi doktorumda hiçbir sorun yok hatta ilk 3 ay kilo istemeyiz dediler o yüzden için rahat olsun bu aydan sonra almaya başlarız bence. Bugün sağlık ocağı çağırdı o da ayda 1 kilo almanı bekleriz artık dedi hiçbir sorun yok yani merak etme