Merhaba sizi birkaç gündür takip ediyorum. Son adet tarihimiz aynı. Bende ovülasyon takibi yaptım 1 haziran yumurtlama 2 haziran çatlama gördüm. 5+0te vajinal usg ile 4mm çok küçük kese gördük. 5+3te yine vajinal usg ile 9mm yine çok küçük kese gördük. 7+0da artık kalp atışını duyar umuduyla gittim. Yolk kesesi evet oluşmuştu bebekte vardı belli belirsiz kalp atışı gördü gibi ama 5+5 haftalık ölçtü doktor. Son adet tarihine göre fark çok sıkıntılı bir gebelik olabilir dedi doktor haftaya tekrar çağırdı ben de sizin gibi çok taktım kafama ama belki tekrar yumurtladım o ay ve o tuttu diye umut ediyorum çünkü 1 hazirandan sonra ovülasyon takibini bırakmıştım. Belki sizin de öyle bir durum olmuştur gönlünüzü gönlümüzü ferah tutalım 🙏