Usernamefiyonk Selam bugün kontrole gittim. Biraz sancım ve 1 parmak kadar açıklığım varmış bu akşam 20:00 de gel dedi. 14 temmuza sezaryen istersen olursun demişti kendimi o güne hazırladım. Şuan çok korkuyorum açıkçası epiduralli normal doğum mu denesem bilemedim.. kafam çok karıştı ve stres oldum
Melos006a Usernamefiyonk bir parmaktan kastı ne acaba 4 cm ve altına yatış vermiyorlar çünkü. Epidural için benim doktorum şey demişti doğumun normalde 2 saatte gerçekleşecekse epiduralle sancı hissetmediğin için kasılma olmuyor kasılma olmadıkça örnek verdiğim bu 2 saat 4 saate de çıkabilir 6 saate de demişti ama illaki sezaryen olmak istiyorsanız epidurali deneyin öncesinde sadece beklemekten biraz sıkılabilirsiniz herhangi ters bir durum olmazsa epiduralle normal doğurursunuz aksi taktirde zaten direkt sezaryene alırlar
petronix Usernamefiyonk 1 cm açıklığa yatış mı? 5 cm açıklıkla evde bekleyen gördüm normal doğum istemiyor musunuz?
Usernamefiyonk Melos006a işte karar veremedim normal yapabilir miyim kendime güvenmiyorum ve çok korkuyorum.
keyfimin-kahyasi-misin Melos006a belki başka bişey görmüşlerdir . Benim bebeğimin kalp atışı düşüktü acilmam hiç yokken yatirdilar
tugba-0619 Usernamefiyonk yaparsınız neden yapamayasinizki bebeğinizi kucağınıza aldiğiniz an herşey bitiyor
Bellosima Usernamefiyonk sezeryan istiyorsunuz sanırım çünkü o kadar açılmayla evde tam doğum zamanınızı da bekleyebilirsiniz 🌸
3_bebelianne Usernamefiyonk O zaman doğal yoldan deneyin ben iki normal doğum yaptım her kadın yapıyor şartlar uygunsa sende yapabilirsin vajinal genişleme herkeste olmuyor merak etme vajina yapısına dikiş sayısına bağlı o durum bende olmadı iki doğumda toplam 4dikişim oldu vajina yapım dardı zorluyordu vajinismusu normal doğumla yendim
Usernamefiyonk keyfimin-kahyasi-misin hemen değil akşama gel dedi yani hemen yatış vermedi ama doğum başlamış dedi yani
anneolmakneguzel_ Usernamefiyonk yaparsın yaaa, dogum ne? Kasılmaları karşılamak ve ıkınmak. Yaparsın sakin kal ebeyi dinle güzelce nefes al oldu da bitti. Büyütme kafanda, abartılavak bi agrı yok, hadi tad bu hisleri. Dayanamassan agrı kesici istersin
Usernamefiyonk anneolmakneguzel_ sonra orası nasıl toparlanacak bundan daha çok korkuyorum ağrıdan ziyade
keyfimin-kahyasi-misin Usernamefiyonk Yumuşama Ya da iyice yerleşme vs vardır o zaman Bir avazda inşallah ♥️
Bellosima Usernamefiyonk bedeninize güvenin tabi ki karar sizin ama neden toparlanmasın neden doguramayasiniz ki ❤️
anneolmakneguzel_ Usernamefiyonk hayatım orada ne olacagını dusunuyorsun tam olarak😂😂😂😂😂 kesi olur yırtılor onuda dikiyorlar hissetmiyorsun bile, kendi kendine iyileşiyor. Agrı kesici alırsın acırsa, normale donuyor yani