Gulhacolak Kızlar bugün kontrole gittim oksurdugumde ve herhangi anı bu hareketim de akintim olduğunu söyledim doktor ultrasonda bebeğin sivisinin güzel olduğunu söyledi ama iç çamaşırıma çubuk yerlestrdi ve tekrar baktığında su sizdirdigni gördü hastaneye yatman takip edilmen gerekiyor dedi doğum da baslayabilir sizintin oluyor dedi yarın hastaneye yatış yapacağım akşam da ebeye baktrdim çocuk kemiğe kafasını dayams çikmaya calsyr kemikten kurtulduğu an doğum başlar dedi bu durumda olup doğum yapan var mı eşim askerde çok sikintidaym sizce ne olacak doğum mu olur ?
10esis09 Gulhacolak bı bılgım yok ama Allahım yardımcın olsun hakkında hayırlısı olsun saglıkla al bebegını kucagına ınsalalh 🙏🏻