Merviskooo Bir gün ben de bu başlığı açacağım dedim ve o gün geldi çattı çok mutluyummm. Darısı tüm bekleyenlerin başına diyor ve tüm annelere sağlıklı mutlu huzurlu gebelik, doğum ve doğum sonrası diliyorum 🥰 sizlerin ne kadar kaldı?
Annekuzusu123 Merviskooo Allah izin verirse son 93 ama uygulamaya göre benimki sezeryan olduğu için 80
Merviskooo Annekuzusu123 her şeyin hazır mı? Öyle olduğunda her şey hazır gelsin artık kafasına giriliyor 😅
Annekuzusu123 Merviskooo yok az kaldı kuzum ya daha tam bitti sayılmaz çok az su fazlalığı var dedi bakalım
Merviskooo Annekuzusu123 ay çok geçmiş olsun canım umarım hiçbir sorun yaşamadan sağlıkla alırsın bebişini kucağına 🥹
A-Mutlu Figen00 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bebeklerimizi benim ki kız Bi sorun olmazsa normal dogum olucak ilkte normal olmuştu sizin cinsiyet ne
Figen00 A-Mutlu amin inşallah tek temennim duam sağlıkla kucağıma alalım hepimiz inşallah benimki 3 bebeğim kız benimkide Cnm bi kızım bi oğlum var Buda kız elhamdüllilah