Seyma190623 kızlar normalde o kırmızı çizginin bir de altta olması gerekiyormuş damarmış o göbek kordonu bu arada. işte doktor bir tanesini göremediğini söyledi ilerleyen zamanda tekrar bakacak bunu yaşayan var mı?
Smyye1B Seyma190623 30 haftaligim benim bebeğimde tek umblikal arterli şuan için herhangi bir problem yok tedbir amaçlı şeker ve tansiyon ölçümü yapmami istediler evde detaylıdan beri 2 haftada bir kontrole gidiyorum.
Seyma190623 Smyye1B evet verilen kağıtta umb. Kordon anormal yazıyo zaten ilaç kullanıyo musunuz bunun için yoksa sadece kontrol mü?
QueenBahar_ Smyye1B merahaba doğum yaptınız mı nasıl oldunuz banada doktor öyle dedi kafana takma gelişimi iyi dedi ama içim rahat değil yinede
Smyye1B Seyma190623 Sadece kontrole çağırıyorlar ilaç kullanmıyorum gebelikte kullanılan vitaminler dışında 🌸 Bebeğin gelişimi bir ihtimal gerileyebilir diyorlar. Hayırlısıyla dogsunlar inşallah.
Smyye1B QueenBahar_ Evet doğum yaptım 37+1de sezaryen ile doğdu kilosu 3815grdi . Oksijen desteği aldı kanında enfeksiyon vardı 13gun küvözde kaldı. Bugün kucağımıza aldık hayırlısıyla. Bizim sürecimiz bu şekildeydi umarım sizde sağlıkla kucağıniza alırsınız.