kubray9 Minikkkk_0 yarın bununla tekrar yapayım da 4 gün kalmış oluyor sonra dayanamayıp alırım belki😂bize de nasip olur inşallah🙏🏻
Minikkkk_0 kubray9 inşallah güzel haberlerinizi bekliyorum inşallah sizlere de nasip olur hepbirlikte sağlıkla sıhhatle alalım bebişlerimizi kucaklarımıza 😇
kubray9 Gul1402 umut var yani 🥲 ondan öncesi yapmış mıydınız hiç negatif gördüğünüz oldu mu yani benim gibi
sekizeylul Ben aynı marka testte aynı bu şekilde silik çizgi görmüştüm, iki gün sonra tekrarlayıp kan verdiğimde 55 beta ile öğrenmiştim. Hamile olmanız ihtimal dahilinde :)
kubray9 sekizeylul yaa keşke🥹 mesajınıza kalbimi bıraktım ama bekleyince öyle oldu malesef kurumaydı sanırım ilk yaptığımda bembeyazdı 🥺
hhllyyaa kubray9 ben aylarca bu markayla baktım gebemiyim diye bu marka yüzlerce test yaptım inan sayısını unuttum ben hiç kuruma çizgisi sararma vs denk gelmedim tabiki testin son kullanma tarihi vs önemli.en son gebeliğimide ilişkiden 9-10 gün sonra yine bu testle öğrendim silik şekilde ama idrar damlatır damlatmaz beliren bir çizgi vardı
hhllyyaa Minikkkk_0 bende aynı sizin gibi çok erken 19la öğrenmiştim zaten gebelik için uğraştığımdan hergün test yapıyodum çok erken yakaladım 😊
Minikkkk_0 hhllyyaa ah bende ya psikolojisi bozuk gibi pozitif görmeme rağmen hergün test yapıyordum arkadaşlarım dalga geçiyordu çocuk doğana kadar yapacak mısın diye 😆
Asyaalin kubray9 5 gün kala çıkmıyoki zaten ben 4 kala yapmıştım çıkmamıştı ertesi gün silik çıkmıştı kan vermiştim ve değerim 8 di😂😂
kubray9 Asyaalin bir hafta önce öğrenenleri görünce istemsiz bir strese girdim🥲ama bugün çok belim ağrıyor inşallah umudum hala var. Sizin de Allah bağışlasın🌸
Asyaalin kubray9 amin 🙏 o çift çizgiyi bende çok beklemiştim negatif çıksa bile asla üzülmeyin bi gün en hayırlı zamanda anında görüceksiniz o iki çizgiyi🤗
Gulcan1222 kubray9 benimde aynısı cıktı sonra kan verdim 33 beta cıktı canım ama benimkide böyleydi gösterdigim kişiler yok gibi cok unutlanma diyolardı ama vardı