Bende doğumumu Ankara Cebeci tıp fakültesinde yaptım her öğrenci vardı neyse nişanım geldi birazda su aktı dedim çocuk oksijensiz kalmasın dedim gittim ama suyun gelmemiş dedi ve 4 cm açılmam vardı yatış verdiler öğlen gitmiştim akşam 6 dan sonra hafif sancım vardı geceyi zor ettim uyumadan sabah 6 sa bi şiddetlendi öğlen 3 e kadar sancı çektim suni sancıyı son 1-2 saat önce verdiler keşke önce verselermiş hemen açılmam olurmuş birde gelen giden kontrol ediyor du öğrenci oldukları için yinede çok utanmıştım şimdi ikinciye hamileyim yakınımda ki hastaneye gidiyorum daha yeniyim bakalım bu süreç nasıl olacak Rabbim herkese kolay hayırlı sağlıklı doğum nasip etsin insallah