rabiabs 39+3 olduk hala gelen giden yok 😅 hiç gelecek gibi de durmuyor keyfi yerinde galiba. Ahhh kızım bir de gel bana sor nasıl zorlanıyorum
rabiabs asena9 herkes erken gelir dedi ama bebitomun gelesi yok bırak dursun diyorsun da suni sancidan korkuyorum ilk doğumun suni ile olmuştu ölmüş ölmüş dirilmistim resmen
asena9 rabiabs ahh evet suni çok fena bende çektim onu üstünede sezeryan oldum boşa çektim yani🥲 Allahım tez zamanda kolay sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah kuzum
elizaebeth @"rabiabs"ahahahahah 😅yaaa benim ilk gebeliğimde kızım 41+0 da geldi o da kendi isteğiyle değil karnımda yeterli beslenmedigini söyledikleri için sezaryenle aldılar ikinci gebeliğimde kısmet artık bu ne zaman gelir