Asafeymeninannesi 38+2 haftalığım Sabahtandır bir mide bulantısı almış başını gidio perişan etti beni. Uzun zamandır bebek baya kasıo kendini nstde de bişi çıkmadı. Bugün yine farklı bir kasılma söz konusu. Her hareketinde ve her kasılmasında afedersiniz ama midem ağzımdan çıkacak gibi oluyorum. Hafiften sancım var ve bacaklarımda adet olacakmışım gibi bir ağrı 😑 doğum belirtisi olabilir mi ki?
Rstasar Asafeymeninannesi bu sabah bendede oldu mide bulantisi 36. Haftaya girdim ama emin olamadim sebebini karnimda bazen cok az agri oluyor usutmusum gibi.anlayamadim mide bulantimi normalde 3. Ayda bitmisti
Asafeymeninannesi Rstasar aynen bende o mide bulantısını 3.ayda bıraktım lakin şimdi tekrar ve yeniden 😏 çok çok afedersiniz genital bölgemde de ağrı var