mom3460 ferritin benim de düşük, zaten hamileliğin ilerleyen haftalarında doğum yaklaştığı için o yüzden kan ilacı başlatılıyorlar önden hazırlık olsun diye 🥰 ama 3 aydan küçüksünüz kan ilacı içemediğiniz için size uygun başka bir ilaç var mı bilmiyorum, zaten dahiliye ona da bakar. Şu anda beslenme yoluyla kan yapıcı şeyler yemeye özen gösterin
D vitamini de ampulle, yağla, hapla düzelen bir şey endişelenmeyin onu belki direkt şimdi başlatır