mavikalpvemavikalp Ben de sizin gibi düşünüyorum. Burada görüyorum 37,38 haftada gün verilip sezaryen ile doğum gerçekleşiyor. Çok erken buluyorum. Baktığınız zaman gebelik 42 haftaya kadar uzayan bir süreç. Her bir günün anne karnında çok değerli olduğunu düşünüyorum.
Ben vajinal doğum yaptım. Ama doktorum normal de olsan sezeryen de olsan doğum bulguların gelmeden bir şey yapmayacağız dedi. Haftan geçer ama tık yok o zaman önümüze bakarız dedi.
Sancının gelmesi bebeğinde gelmek istiyorum demesi. Sizin düşünceniz en uygunu. Eğer her hangi bir risk yok ise 🙏🏻