Merhabalar gebelikte kan verdim. Özelde ki doktorum tsh değerimin alt sınırda olduğunu söyledi. Dahiliyeye görün dedi randevu bulamadım devlete kafın doğuma gittim o bana gitmene gerek yok normal dedi değerlerin bende gitmedim. Kontrol amaçlı özele kafın doğuma gidince kan istedi orda verdim tsh değerin çok düşük hemen dahiliyeye görün dedi tekrardan. Bir şekilde gittim eve değerin düşük dedi. bende çarpıntı ani ateş basma terleme mide bulantısı ve baş dönmesi oluyor dedim değerin düşük olduğu için oluyor dedi ve çok sık değilse 16. Hafta da ilaç tedavisine başlayalım dedi bende sık sık oluyor deyince ilaç verdi. Aklıma takılan ben 10. Haftadayım ama bana 16. Hafta deyince acaba şuan ilaç almam riskli mi bunu merak ediyorum