12245 Adetime 7 gün var sol kasığım çok ağrıyor göğüslerim ağrıyor test yaptım anında bu silik çizgi belirdi https://resmim.net/i/b916491c-e6a3-4df0-8192-b9771243e402.TUWwXx
Mzgnn0234 12245 merhaba canım öncelikle hakkında hayırlısı olsun en kısa zaman da. Testin adı bebe time erken gebelik sanırım. Bende yalanci silik çıkarmıştı bende baya netti negatif çıktı kanda ve adet oldum sonra insallah seninki gerçektir
Zynoo son adet tarihim 20 haziran kasıklarımda iğnelenme var ve çok şişkin hissediyorum test yapmamak için zor duruyorum ya yapsam çıkarmı