La_Liberte Kızlar geçen çark çevirdim alışveriş yaparken işim çıktı o kuponum boşa gitti. Elinizde %60 indirimli kupon varsa ve kullanmıyorsanız benimle paylaşmanız mümkün mü?
La_Liberte edabolukbasi3- çok teşekkür ederim ❤️bende de %40 var. Ama alacağım bir kaç şey dev kuponlu. O yüzden %60 olursa çok iyi olur. Geçen %60 çıktı çarktan ama maalesef kullanamadım. İki çocuk olunca alışveriş de sık ve yüklü oluyor 🙈