minnakkuzumm arkadaşlar nerdeyse 16 olucaz. doktor 2 hafta onceki kontrolde kum dokuyosun dedi.iki gündür belim kasıklarım kopuyor. yoğun bir ağrı var. bir iki defa da koyu lekelenmeler oldu. başına boyle bir olay gelen var mı?
TayMer minnakkuzumm ben taş dökmüştüm canım berbat bir şey ama lekelenme falan olmadi o konuda bir şey diyemem bol bol su iç