Alyahll Devlet hastanesinde tüp bebek raporu çıkartınca özelde hastanede de geçerli oluyor mu bilginiz var mı kızlar
Nrdnkrts Alyahll hatta bu tüp bebek ilaçları resmen karaborsa tanıdık eczacı olunca nerden baksan 3 bin lira az ödüyorsunuz bizim başımıza gelmişti özel doktorum kendi eczanesinden ilaçları getirtti fişi gördük 7 bindi kendi eczacimizi aradık 3.500e aldık kac sene önce
Alyahll Nrdnkrts Ben iki aşılama oldum dış merkezlerde ilaçla ama devlet iğneli olmadığım için kabul etmedi ya iki aşılama olacaksın yada ücretli tüp bebek dedi ücretli tüp bebeği seçtim o anda aklım karıştı şimdi araştırıyorum hata mı yaptım 😔
Nrdnkrts Alyahll farketmezki sonuçta aşılama için de para ödeyeceksin hem de 2 kez ona vereceğin parayı tüp bebege verirsin inşallah tek seferde tutar emeklerine değer bu yol çok zahmetli ama pes etme baktın olmadı devlette aşılama için git baştan başla
Alyahll Nrdnkrts ayyy inşallah çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız zor bir süreç ama Rabbim sonunu güzel eylesin inşallah tüm bekleyenlere