Oluyorumanlsana Fidan97 evet öğrendik 13 ye benzetme yaptı 16 netleşti kız olduğu prensesim nasipse Aralık’ta benimde 16 olmuşsun sende söyleme leri lazım
minikari Fidan97 12 . Hafta ortasında doktorum %90 kız dedi ama değişir mi bilmiyorum 16. Hafta ortasında randevum var belki netleşir diye umuyorum %90dedi ama çevremdeki herkes erken öğrenmişsin değişebilir falan diyor 🥹🥹
ppmerlina minikari erkek zannedilip kız çıkan çok var (kordondan dolayı) ama kız zannedilip erkek çıkan bebek çok yok 🥰
Birhayalimvr Fidan97 bende 16. Haftamdayim ilk kiz dediler son komtrolde erkek dediler sanirim erkek olarak kalacak 😁 nasil gidiyor gebelik benim suan stabil
Fidan97 Birhayalimvr hamile değil gibiyim rahatım şimdilik 13 haftaya kadar bulantım çok fazlaydı. Sadece su sıralar ayakta durduğumda birden terleme baş dönmesi ya halsizlik başlıyor ve ellerim titriyor neden olduğunu anlamadım 🙄
cakirbebek Fidan97 19 haftadayim cinsiyetimiz erkek 💙 bir tane kızım var 2 yaşında 😁 dogum 21-24 Kasım dedi doktorumuz
Aysgllarkn Fidan97 biz 12 haftada öğrendik kızımız oluyor🥹🌸 nasip olursa ekim sonu kasım başı doğum inşallah 🌺