Bsyt Kızlar selam 16 haftalık hamileyim dün gece rüyamda usg muayenesinde bebeğimi kaybettiğimi gördüm etkisinden çıkamıyorum hamilelikte kötü rüyalar görüyormusunuz😔
mavikalpvemavikalp Bsyt evet bu 2. Gebeliğim ikisindede hep kabuslar görüyorum hormonlardan heralde alıştım artık
Mummybaby Derler ya bazı rüyalar şeytandır diye sakın böyle rüyalara takılıp da kendini üzme. 💐 her şey çok güzel olacak inşallah
Bsyt mavikalpvemavikalp Yaa evet bende hormonlara bağlıyorum artık ama çok etkiliyor içim rahatladı teşekkür ederim 💖💐
Mummybaby mavikalpvemavikalp çok doğru bir de baskı oluyor ister istemez her şeyi düşünmenin vermiş olduğu o yoğun psikoloji de etkili
hamilesavis19 16 haftalığım saçma rüyalar görmediğim bir gün yok 😃 bazen üzücü de oluyor. Kadın doğumcu bir hemşire arkadaşım bu rüyalara normal demişti.
Bsyt hamilesavis19 yaa öylemi tek olmadığıma çok sevindim çünkü çok taktım içimde kötü bi histe yok ama ne bileyim 😅