Ya kızlar canım çok sıkıldı birinci şeker yüklemesi yapıldı yüksek çıktı biri 96 değer diğeri 196 çıktı bı tahlil daha kaldı onun sonucu daha çıkmadı ona göre doktorum yönlendirme yapacakmış bebekte ters mis eğer böyle kalırsa sezeriyan dedi bu durumu yaşıyan sonra normale dönen var mi ben şekerle aram yok olmamasına rağmen şeker çıktı anlam veremedim