Damlasel benimde ilk muayenem ya bakalım soracak mı yada uyarmadan bahsedecek mi, yarın tam 38 oluyorum valla strese girdim erkek bebek geç gelir diyor çevrem geçen hafta perşembe tam 3kiloydu bebek doktorda 4 olur veya yaklaşırsa sezeryan diyor oda ayrı canımı cıkıyır valla bi an önce doğurmak istiyorum😅 hurma ve ananas tüketiyorum egzersiz yapıyorum ama bakalım bu arada yarın açılma var ise onuda öğreneceğim dimi kaç cm oldugunu falan