Kızlar gebelikte kendimi tanıyamaz hale geldim kendimi çok çirkin hissediyorum gebelikten önce çok güzeldim şimdi yüzüm filan çökmüş rengim gitmiş kilo almadım hatta verdim diye yüzüm çok kötü oldu eski halimi çok özlüyorum süslenip püslenip şıkır şıkır giyinmeyi şimdi ise hiç heves kalmadı geçecek toparlanacağım biliyorum ama hiç geçmiyor bu haftalarda ya çok bunaldım ya aşırı çirkinleşmiş hissediyorum psikolojim çok bozuldu