Arkadaşlar 9haftlıgım dün gece eşimle birlikte olduktan sonr(herhangi bşr zorlama acıma vs. Olmadı)
Adet kanaması gibi, çok fazla ve kırmızı renk kanamam oldu.
Çok korktuk hemen kadın dogum acile gittik.
Acildeki dr. Baktı bebegin kalp atışı iyi gözüküyor dedi ilişkiden olmuş dedi. Bi ilaç yzıp gönderdi. Başıma ilk defa geldigini ve çok yogun bir kanama gerçekleştiğimi söyledim 0 ilgi alaka gönderdiler beni.
Çok korktum başına bunderece gelen varmı?
Kendş dr. Randevu aldım öğleden sonra gidicem