Beyzaltnbs 36+0 da doğum yaptım bebeği kuvöze aldılar entübeyle sürfaktan verdiler ciğerleri gelişsin diye yaşayan var mı aranızda
Herseydenbiktim Beyzaltnbs Hepimizden, inşAllah bu günleriniz en sağlıklı ve hızlı bir şekilde gecer 💖 Mutlaka indirin orada yenidogandan itibaren her anne var mutlaka yardımcı olan birisi cikar. Tekrardan geçmiş olsun 🎀🙏🏻