Bebegimibeklerken__ Açlık sonucu 81 Tokluk 137 çıkmış Olması gerekenden biraz yüksek doktorum yüzümde ödem gördüğü için istedi çok da stres yaptım sıkıntı mı bu değer çok 28 haftalık gebeyim bu arada
Bebegimibeklerken__ Nesli006 olması gereken 130 yazıyor benimki 137 doktorum da henüz cevap vermedi korkutmuştu beni bu konuda epey