Nasipse-6 Tahmini yumurtlamamın üstünden 17-18 gün geçti artimed erken gebelik testi aldım yanlış çıkıyor diyenler var sizce ?
Busranur_mnts Nasipse-6 testte çizgi var ama silik çıkmış başka br testle de deneyin ya da kan verin vardır inşallah
Lovebaby27 Nasipse-6 yalancı pozitif veriyor diyorlar ama canım ya test bozuk yada idrarı mı çok damlattın ama bence hamilesin
Musilk-1 Nasipse-6 yanlış olduğunu düşünmüyorum öyle olsa kırmızı olmazdı inşallah bebiş vardır testi tekrarla sonucuda yaz lütfen 🤍
Nasipse-6 DuruDefne_mommy ay teşekkür ederim inanamıyorum hala eşim varikosel ben pcos sonunda oldu 🤲🏻