Daisyy000 Atnc 20 günde teslim yazıyordu 3 günde geldi. Çokta güzel.Kurulum işlerinden anlamiyorsaniz çok zor çok uzun sürüyor bilginiz olsun
Ceku256 Atnc ben de rabiden küçük bir bebek dolabı aldım kurulumu gerçekten zordu. Eksik çatlak patlak parça yoktu sağlam geldi. Yani fiyatına göre iyi ben pişman olmadım.
Tugba0634 Atnc 2 hafta yazıyordu 3-4 günde geldi belki deposu bize yakın diye konyada diye biliyorum ankarada oturuyorum çokta güzel oldu:)
cizgilidefter Atnc geçen günlerde mağazasına ürünlere bakmak için gittim, mağaza teslim süresi 15günmüş. İnternetten ise 30 gün dedi. Eğer stoklu ürünse tabii daha kısa sürer
Atnc Daisyy000 eşim kendisi anlar o kurulumunu yapacak inşallah 🙏 daha ben 24 haftalık hamileyim suan almak erken bir süre daha geçsin öyle alacağım inşallah
Atnc Daisyy000 aa bende bundan istiyorum ya bunu almayı düşünüyorum en azından bütün eşyaları sığar bi bundan bide şifonyer almayı düşünüyorum zaten yanımda yatacak onun içinde park yatak alacağım inşallah 🙏
Daisyy000 Bebissever Eğer çok sık taşınan biri değilseniz memnun kalırsınız🥰 Taşınma esnasında çok sök tak olduğu için onu pek kaldırmaz ,ama koyduğum yerde öyle kalacak derseniz çok rahat isinizi görür
Daisyy000 Atnc Askı için çok büyük alanlar bırakmışlar,bölmesi daha çok olan dolaplara da bakın isterseniz