memmedova_24 Selam kızlar adete 10 gün var belirtiler başlarmı 10 gün kala belim ve kasık tarafim feci ağrıyor belim kirilicak gibi hiss ediyorum oturuyorum ağrıyor uzanıyorum aynı hiç geçmiyor yaa belirtimi acaba?? 🥹🥹yardımcı olurmusunuz ?
anneyim01 memmedova_24 Olablir Allah nasip ettikden sonra neden olmasın ki 2 güne bir test yapın kesinleşir varsa Adetinze yakın ken yada gecerse Kan verrsiniz Allah gönlünüze göre versin .
zeynepulker0 memmedova_24 10 gün erken gibi ama Rabbim nasip ettiyse vardır ben 8 gün gecikmede öğrendim 5 haftalıkken 6 haftaya girerken daha fazla oldu genelde doktorum hep ilk belirtiler koku ve mide bulantısı derdi gerçekten ilk belirtilerim onlardı buzdolabını açamıyordum resmen 8 gün gecikince de kan vermiştim
memmedova_24 anneyim01 İsteyen her kese nasip olsun ablam benim bir kizim doğdum 6 gün yaşadı tedaviler gördüm şimdi de böyleyim inşallah olur ya çok hasretini çektim
adatuna Biraz erken gibi geldi bana yumurtlamanız yeni bitmiş olabilir ya dayi yumurtluyor olabilirsiniz takip ettiniz mi yumurtlamayı
memmedova_24 adatuna evet takip etdim deyerlendirdik benim ilk gebelikde de aynı durum yaşadım şimdi de fikir alayim dedim