Eylul0212 Merhaba arkadaşlar bugün doktora gittim 11+3 günlük su an bebeğim . Doktor önce ultrasonda bakarken güldü hareket etmiyor dedi sonra karnıma hafifçe vurdu yine hareket etmesi sonra tekrar vurdu bu sefer takla attı meleğim 😍😍😍 doktor da güldü ama ben çok korktum sonra kalp atışını dinledik çok şükür herşey yolunda ama böyle olan var mı merak ettim 🤔 benim ki biraz uykucu galiba 😂😂😂
FatmaAtess Eylul0212 ben de o haftalarda gitmiştim sanırım tam hatırlamıyorum doktor karnıma vurunca napıyosunuz bebeğime vuramazsınız diye kızmıştım doktora 😂😂
Neslihan35 Eylul0212 aynısı benimde oldu😁 dün doktora gittim 12+1 günlük olduk doktor baktı uyuyor bebeğimiz dedi. Vurdu benim karnıma da ama bizimki uyanmadı uyumaya devam etti 😅
Dimple23 İlk aylar benimkide öyleydi hatta doktor sakin bi bebek demişti ...şimdi ne işler çeviriyo :))) 😍
Eylul0212 Neslihan35 yeterki iyi olsunlar da uyusunlar sorun değil 😍😍 annem diyorki bende oyleymisim hatta korkusundan surekli doktora gidermiş hareket etmiyorum diye 😂😂😂 bebeğinde sana çekmiş diyor 😂😂😂