En merak ettiğim konu Kaçıncı haftada sezeryan olucaksinız ? 37+ dan sonra mı yoksa 38+ dan sonramı alıyorlar kafam çok karışıyor ben 32+6 haftalığım 36. Haftada gidip gün alıcam ama şimdiden ara ara kasılmalarım oluyor geçen haftalarda kahverengi akıntım gelmişti açıklığa bakltılar açıklık yok ama rahim ağzında vardı ben 39 u felan mümkün değil beklemez bebeğim nasıl olucak bilmiyorum